PG!

Tjennare hejsan mina fans!
som sagt igår (Torsdag) så bestämmde ja mig för o stanna hemma för o lira
blev lir från 20.00 till 11.00 nästa dag (Fredag)
Exp gain: 3,2mil ungefär
Loot Profit: Ca 400k har lite loot kvar o sälja men   nöjer mig!!
ha de gött! Imorgon väntas Cup i Sporthallen
senare på kvällen blir de väl o ta det lugnt och kanske dessutom lira!
Stay Tuned!
/Omar
Tjennare hejsan mina fans!
Som sagt igår (Torsdag) så bestämmde ja mig för att stanna hemma för och lira,
blev lir mellan 20.00 till 11.00 nästa dag (Fredag).
Exp gain: 3,2mil ungefär
Loot Profit: Ca 400k har lite loot kvar o sälja men   nöjer mig!!
Ha det gött people! Imorgon väntas Cup i sporthallen senare på
kvällen blir de väl o ta det lugnt och kanske dessutom lira!
Stay Tuned!
/Omar
OBS Tryck på bilden för större bild!
sgh

Kommentarer
Postat av: Anonym

WÄÄÄÄGÄÄHHGHGÄÄ

2012-01-07 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0